برا تو
برا تو

امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[-]
کلمات کلیدی
مشاوره افزایش فروش

مشاوره افزایش فروش
#1
مشاوره افزایش فروش

برای افزایش فروش باید به چه نکاتی توجه کرد؟

-شناسائی و تدوین اهداف فروش و برنامه زمان بندی دستیابی به اهداف فروش
-نظارت بر اجرای برنامه‌ی پیشبرد فروش
-بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و از دست دادن فرصت ها در این حیطه
-بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش و عدم دستیابی به نتایج فروش در سطح قابل قبول
-ارزیابی و شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا در حیطه کسب و کار
-شناسائی و اجرای بهینه روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان
-آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید و ارائه بازخورد های اصلاحی
-بهبود قابلیت پاسخ به نیاز و سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی
-ایجاد ارتباط ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید و پاسخ بهینه به اعتراض آنها
-آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد از بعد بازاریابی و روانشناسی فروش و خود آگاهی و تعالی فردی و سازمانی
-تکنیک های رفتار شناسی ، روانشناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش
-طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های افزایش فروش به آنها در سطوح گوناگون
-طراحی و نظارت و ارائه بازخورد های اصلاحی بر چرخه عملیات افزایش فروش
-تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش برای مدیریت منابع مالی و نیروی انسانی مجموعه
-تدوین و باز طراحی و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش
-ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم افزایش فروش
-پیش بینی فروش با روش های آماری و به کمک منحنی عمر محصول و ...
-طراحی عملیات ستادی فروش و تعیین شرح وظایف پرسنل فروش
-بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش و تاثیر آنها بر رفتار فروش مخاطبین
-تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش - مسئولیت ها و قوانین حیطه فوق-
-پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع فروش در سازمان و ارتقاء نگرش مدیران به اهمیت نیروی انسانی در این خصوص
-طراحی فرم های کنترل پروژه و فرآیندهای فروش و استفاده بهینه از زمان و فرصتهای موجود در جهت پیشبرد فروش
-تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران و با توجه به استعداد و توانایی پرسنل
-بررسی روان شناسی خرید و روان شناسی فروش در جهت دستیابی به بهترین نتایج در این حیطه


مشاوره مدیاپلانینگ چیست؟

شامل یک فرآیند علمی است که از تحقیقات و پژوهش آغاز می شود و پس از طی مراحل تحلیلی به ارائه راهکار منجر می شود. بنابراین
برای مشاهده لینک باید عضو شوید یا وارد شوید
تبلیغات بر خلاف رویه مرسوم امروزه که منجر به سواستفاده برخی افراد غیر متخصص از آن شده است فقط به معنای سخن گفتن و در باغ سبز نشان دادن به مشتریان نیست. بلکه یک مشاوره موثر تبلیغات وظیفه شفاف کردن ذهن سازمان را با توجه به داده های آماری ، تحلیل های علمی و مشاهدات عینی و تجربی بر عهده دارد.

مشاور مدیاپلانینگ کیست؟

کسی است که بینش و دانش وسیعی در بازاریابی و تبلیغات داشته باشد و با توجه به تخصص ها و دانش های مرتبط با تبلیغات مانند روابط عمومی،‌ ارتباطات، اقتصاد،‌ جامعه شناسی، ادبیات، فلسفه، زبان شناسی، روانشناسی و بازاریابی بتوانند برای برنامه ارتباطات بازاریابی شرکت به ویژه اجرای کمپین های تبلیغات آن تصمیم سازی، تصمیم گیری و برنامه ریزی کند.
بر اساس آمار در کشور آلمان برای هر 13 نفر یک مشاور روانشناسی و برای هر شرکت به طور میانگین 3 مشاور تبلیغات وجود دارد ولی طبق برخی از آمار در کشور ما برای هر 25000 نفر یک مشاور روانشناسی و به طور میانگین برای هر 600 شرکت یک مشاور تبلیغات وجود دارد. این بدان معناست که شما حداقل با انتخاب یک مشاور تبلیغات خبره و کارشناس ، فرصت بسیار مغتنمی را در جهت پیش قدم بودن از دیگر رقبا خواهید داشت.
بدون شک یکی از دلایلی که باعث اتلاف انرژی و سرمایه ها و عدم نتیجه گیری در تبلیغات یک سازمان می شود ، اجرای تبلیغات بدون هدف و برنامه می باشد که تبلیغات را به عنوان یکی از سرفصل های پر هزینه در تراز مالی پایان سال مبدل می کند .

موسسه به عنوان یک مشاور ، خدمات خود را مبتنی بر تحقیقات و شناخت از بازار و شیوه های بازاریابی ارائه نموده و در تدوین برنامه های تبلیغاتی خود از همکاری اساتید برجسته ایران و جهان نیز بهره می گیرد تا علاوه بر اثربخشی تبلیغات سازمان شما از طریق راه حلهای هوشمندانه و خلاق ، ضمن بهبود ارتباطات شما با بازار هدف در جهت افزایش فروش و ترغیب مخاطبان به خرید و تبدیل آنها به مشتری ، نقشی متفاوت و بسزا ایفا می نماید.

یک مشاور مدیاپلانینگ باید چه خدماتی ارائه دهد؟

-تحقیق و پژوهش و ارزیابی اثربخشی تبلیغات سازمان (گذشته ، حال ، آینده)
-تدوین و ارزیابی اهداف تبلیغاتی سازمان
-تدوین کمپین های تبلیغاتی A تا Z
-نظارت بر عملکرد ، هزینه و اقدامات اجرایی کلیه پیمانکاران تبلیغاتی در تولید و رسانه
-تشکیل کمیته تبلیغات سازمان و تنظیم صورت جلسات مرتبط با وظایف آن
-شرکت در جلسات اتاق فکر
-تشکیل گروه خلاقیت و تولید ایده و ایده پردازی جهت دستیابی به اهداف فروش مجموعه
-رصد فعالیت های تبلیغی رقبا و پیش بینی و تدوین استراتژی مبارزه تبلیغاتی -مدیا مانیتورینگ -

در صورت تمایل به افزایش فروش محصولات و خدمات خود شما هم به یک مشاور مدیاپلانینگ مراجعه کنید.
برای تشکر از نویسنده روی سپاس کلیک کنید
پاسخ }}}}
سپاس شده توسط: mahmoodi


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان